måndag 15 november 2010

Idag har det varit jobb... som vanligt:)
och som vanligt så har det varit fullt ös, imorse hade jag verkligen INGEN som hellst lust att åka till jobbet, men väl där så är det ju så bra så:)
men det är väl så när klockan är 05:30, och det är kallt och burrigt på golvet som jag ska kliva ner på, men det är så varmt och gosigt under täcket då VILL jag inte åka till jobbet, eller ens gå upp!
Men TÄNK vad tråkigt det skulle vara om man INTE fik åka till jobbet utan bara ligga kvar i sängen.

Hursomhellst så rullade dagen på, sedan var det dags att åka hem för att käka lite mat och sedan åka iväg igen på orkesterrepetition,
Jag hade världens huvudvärk, och var jättenära att inte ens åka, för jag pallade knappt att gå ut till bilen utan att bli vimmelkantig, men efter ca 40 minuters spelande så blev det bättre och nu känns det helt ok, så, är det inte underligt att huvudvärken försvinner av att spela i en 30 manna orkester i ca 2 timmar? hihi jag kan ha haft lite hjälp av ett par huvudvärkstabletter oxå:)
Så det gick tillslut riktigt bra att spela idag:)

Nu kikar jag lite på TV och var TVUNGEN att gå in på facebook och kolla upp om det verkligen var sant, MAMMA HAR SKAFFAT FACEBOOK:)
med lite hjälp förstås.... så, Välkommen till facebook mamma!

Nu ska jag gå och duscha och sen sussa så jag är pigg och fräsch imorgon, vi ska ju ha invigning för speciellt inbjudna personer, som det heter, DVS: politiker, byggchefer och andra viktiga gäster, så ca 200-300 pers kommer och ska kika på hela nya bygget, så klockan 16:00 ska jag och 9 personer till hålla i bandet som någon (?) ska klippa i själva invigningscermonin... Det lär vara ett långt band...

Jaja, duscha o sussa var det...

Dagens I-land problem: För att jag ska känna mig någolunda fräsch imorgon så måste jag tvätta håret ikväll oxå! Alltså två kvällar i rad! brukar tvätta varannan dag... hm...

Vilka problem man har!



Inga kommentarer: