onsdag 17 november 2010

Vinter!

Idag har det varit VINTER! Kallt och alldeles frostigt, det är såå fint!

Ikväll när vi kom hem och efter att vi hade käkat så gick vi ut, det är härligt på sommaren när man bara kan gå ut utan att klä på sig massa kläder, Men det är ju så mysigt att klä på sig massa kläder och gå ut i vintern! HÄÄÄÄRLIGT:)
Så hela familjen gick ut:) Magnus, Elin, Mirma, Masen och Knutte:) Jag gick ut med Knutte i koppel och Mirma och Masen jagade möss i knuttes bur.. vi har ju fått en mindre musinvasion där!
I söndags tog Mirma en mus i buren, men Masen fick ta över sedan så stackars musen fick dö, och så käkade han upp den.... och idag var det "no pardon" Masen hoppade ner, jag ruskade lite i höet och tjofs så satt den där! död i ett nafs!
Katterna - musinvationen
2 - 1

Jo, den där 1.an är när Mirma och jag var ut igår kväll så han en liten mus unnan.... men idag så.. imorrn tar vi den tredje:)

Vi lär väl få hålla på såhär hela vintern.. men men... de som vet säger ju att möss är den bästa maten för katter.... UUUHHHÄÄÄ äckligt! :)

Så, idag får inte Masen någon puss

Igår hade vi invigning på jobbet, det var massa viktigt folk överallt och min armbåge var med i TV, jag höll ju i bandet när det skulle klippas, men som tur var så filmade de förbi mig:)
Dessvärre så var det någon med TV kamera som filmade mig och intervjuade mig.. och vad jag hör så kommer det göras en form av film OM nya vårdbyggnaden och där kommer kanske jag vara med!!! hua!!!

Jaja, Hollywood nästa!

Nu kikar jag på Bonde söker fru och sedan är det grey´s anatomy, onsdagar är min
TV kväll, iallafall från 20:00:)

SES!!!!

Inga kommentarer: