lördag 18 december 2010

........


Allt är ett töcken... jag vet inte vad jag ska skriva,
Masen är kvar på strömsholm och mår inte så bra, han är liiite på bättringsvägen (han har smakat på lite mat) men han är fortfarande hängig.

Magkatarr och kraftig tarminflammation, jag frågar mig hela tiden om det är rätt att låta dem fortsätta behandla honom, eller om han bara skulle få somna, men jag vill inte ge upp, jag tycker Masen är värd att få en chans till, värd att få chansen till ett långt liv.
Vi låter behandlingen fortgå ett par dagar, har ingen förbättring skett på måndag kanske vi måste säga farväl.

Men NU önskar vi, hoppas och tror att han börjar äta och får åka hem på måndag!!!


2 kommentarer:

Angelica sa...

Usch...fy fan va det är jobbigt när ens familjemedlemmar är dåliga...:(
Hoppas verkligen att Masen blivit bättre!
Tänker på er! STOR kram!!!

Elin sa...

tack! Han har faktiskt börjat äta lite nu, är kvar på strömsholm, men blir det inget kraftigt bakslag så får vi hämta honom imorgon, kanske får vi stöd mata i sonden, men huvudsaken är att han äter och dricker lite själv och att han får komma hem:)

Tack så mycket för din kommentar!!
KRAM KRAM KRAM