måndag 6 december 2010

Dagvill

ett tag idag visste jag inte vilken dag det var! Trodde för en stund att det var torsdag... men sån tur hade jag ju inte! Det var bara måndag!
Men men , det gick bra det oxå:)
På jobbet rullade det på som vanligt..
jag fick en gåta av en patient:
En man går in i järnhandeln och pekar på en vara:
-"Vad kostar de här?"
-"10 kr styck" svarar expediten
-"då tar jag 100"
-" det blir 30 kronor"
-"då tar jag 98"
-"då blir det 20 kronor"

Gissa om jag funderade!!!???!!!???

kan du den? svaret kommer inte idag, du får fundera ett tag:) hihihi

nu ikväll har jag varit och spelat på flöjten i Sala blåsorkester, det gick fint:)
Men jag börjar redan bli lite trött på julmusik.. men vi har några nya låtar så allt är inte "gammalt"

Nu kikar jag lite på svenska puckon..... nej förlåt, jag menade svenska hollywoodfruar..
alltså, en av dom skyller på städerskan för att hon inte hittar sina nya skor...
MEN STÄDA SJÄLV DÅ!!!!!!
Dom lär ju ha tid lixom...

Imorgon är det jobb som vanligt som gäller, sedan ska vi en snabbsväng till Odal.. alltså granngården, måste köpa kaninmat! Annars blir Knutte riktigt sur!
Så hoppas jag att det går fort så ska vi verkligen försöka hinna göra lite mer klart i klädkammaren..

Ha det så bra!!!!!!!!

och kom ihåg att LE, saker och ting blir mycket lättare då:)


Inga kommentarer: