tisdag 7 december 2010

tisdag

Jo, och frågan på gåtan var ju "vad köpte han" ? såg nu att jag glömde skriva den lilla viktiga detaljen:)

och svaret är: fasadsiffror :)
100 = tre siffror 10:- st alltså 30 :-

Idag jobb som vanligt, sedan var vi iväg och köpte kaninmat... nu har jag plockat med tvätten och Magnus lagar matlåda....

Idag fick jag (och några till) biobiljetter av chefen som tack för att vi ställt upp på det "öppna hus" vi hade på jobbet och invigningar som vi har haft... det är alltid kul att få lite extra uppskattning:)

och nu kom jag att tänka på vad jag skrev förra året, idag... kika här
Det var inte roligt:´´( Usch, får ont i magen bara av att tänka på det... men så blir jag desto gladare när jag läser det här inlägget!

Saker och ting ordnar sig alltid på ett eller annat sätt!

Nu ska jag göra kväller!

SES!!!!!


Inga kommentarer: