söndag 26 december 2010

julfirande 25/12

Juldagen firade vi hemma hos oss med Magnus sida av släkten:)



Julgranen med alla klappar under...

Dags för julbord:) vi tog in ett bord från utemöblerna så det blev som ett stort fyrkantigt bord ihop med köksbordet så vi alla kunde sitta tillsammans:)

Mormor Birgitta, Morfar Hans, Magnus kusiner André, Felix och Joel, och längst ut på divanen Thomas och Magnus moster Jenny. På bilden saknas Svärmor Catarina, hon och Magnus diskar:) tyvärr så var hennes man Pege sjuk så han fick stanna hemma:(

Joel och Felix delar ut paketen:)

Vi hade, som igår jättetrevligt, maten var kanon och sällskapet perfekt:)
Vi fick jättefina och bra julklappar:)
julafton fick vi wii spel, julgrans utsmyckningar, pengar och juldagen fick vi en jättefin väggprydnad, ett hjärta att hänga i fönstret, ett spel och pengar... jag ska ta kort och visa de fina tavlorna vi fick:)
Men inte just nu.. nu ska vi käka lite mat, och jag tror det blir en film sen... känner inte för att göra så mycket idag, jag har städat kaninbur och skottat snö, Magnus har städat i köket och rensat undan lite från igår, men nu ska vi bara ha det lugnt och skönt... jag känner mig på g att li förkyld, ont i halsen, ont i kroppen, MEN det ska inte stoppa mig:) Imorgon ska vi till badhuset i Avesta med syrran, jörgen, flickorna och Björn:)

Ska bli jättekul!!!!

SES!!!

Inga kommentarer: