onsdag 29 december 2010

semester...eller sjuk..... nä.. semester!!!!!

Jag har varit ledig i några dagar:)
I måndags var vi till badhuset metropoolen i Avesta, det var en väldigt trevlig dag, trots att jag kände mig lite halvrisig hela dagen, ont i kroppen, halsen, febrig, yr.. ja... influensa helt enkelt... men det var först när vi kom hem jag kände mig riktigt dålig, men vi hade ju Ylva med oss hem så det var först när hon hade somnat som jag däckade i soffan, på tisdagen, igår alltså, var Ylva här, vi lekte med baribie, ritade, var ut en sväng och gick upp till lekparken och åkte rutschkana... ja, Ylva åkte.. jag halkade mest runt i snön...
Sedan efter maten spelade vi lite wii och så kom mamma och pappa och hämtade henne, och jag däckade i soffan igen...
Idag har jag inte gjort många knop, men det har haft sina fördelar, för jag känner mig mycket piggare nu ikväll!

Det lite udda med badhusresan förrästen var att vi var till en pizzeria i Avesta efter badet.. och alla vuxna fick jätteont och blev dåliga i magen senare på kvällen..... flickorna klarade sig, men vi vuxna åt mer pizzasallad än vad dom gjorde.... jag tror att det kan ha med den att göra.. synd, för det är (var) den bästa pizzan i avesta, men nu får jag nog byta favorit!
För såhär vill jag inte må igen! HUA!

Imorgon är Magnus oxå ledig, han har jobbat tisdag-onsdag, men imorrn funderar vi på att åka en sväng till Västerås, ska byta en julklapp och jag ska köpa handväskan med stort H!!!
Om den finns kvar och OM jag fortfarande tycker den är lika snygg:) Jag har en förmåga att se saker och ting med andra ögon om jag kommer tillbaka och inte har köpt vad det nu är direkt... hände bland annat med en klänning förut den var SÅ snygg först när jag såg den, men kände inte att det var läge att köpa den just då... när jag kommer tillbaka kunde jag inte förstå att jag gillade den klänningen så mkt...den var ju inget speciellt....
MEN jag tror nog att jag fortfarande gillar den här handväskan... bara att hoppas att den finns kvar:)

Nu ska jag krypa upp i soffan igen... sitter på golvet med datorn, men båda mina ben har somnat och nacken fastnat i ett inte alltför skönt läge...

SES!!!


Inga kommentarer: