tisdag 4 januari 2011

imorgon är det fredag.. typ...

Imorgon är det ju fredag! det är så skönt! fast det är onsdag...
jag gillar den här "veckan" som kommer, onsdag, söndag, måndag, lördag, söndag.... :)
Me like!!!!

Imorgon är det jobb som vanligt, men jag bytte med en tjej så jag stängde kassan idag och hon ska stänga åt mig imorgon, så jag ska försöka gå lite tidigare och så ska jag träffa mamma på stan, ta en fika och sen ska vi på bio! Änglagård "tredje gången gillt" ,ska vi se! ska bli jättekul!!
Jag är ju helt såld på de första änglagård, så jag bara hoppas att den här är minst lika bra...
till och med min bror tyckte den var bra!!!! han som tycker änglagård är mest dravvel:)
Vi ska på bio i Sala, och de var längesen jag var på bio där! det är en sån mysig bio!

Idag har vi haft stor städning av träningsredskap på jobbet, Jag och Sofia skurade alla bollar och mattor, phu, frågan är om jag eller bollarna blev mest blöta?

Men nu ska jag gå och lägga mig snart och läsa helge:)
Duscha blir det inte frågan om för vi har ju inget vatten här i Kila... tydligen så är hela
Kila/ Grällsta utan vatten, det försvann igår förmiddag så vi hämtar drickvatten från en tankbil som står uppställd vid Lindgården (äldreboendet här) och så har vi fyllt badkaret med snö så har vi det till att spola i toaletten med..... det är nu man förstår hur beroende av rinnande vatten vi är!!! Det är riktigt drygt att hålla på och palta med hinkar och kannor, men, nu ska jag värma lite vatten i vattenkokaren så jag kan tvätta av mig lite, jag duschade och tvättade håret på jobbet innan jag åkte hem, så, så smutsig är jag inte!!!

SES!!!

Inga kommentarer: