lördag 1 januari 2011

Nyårsfest!

Vi firade nyår hemma hos Martin, men först var vi till mor och far och käkade nyårs pajer:)

Sedan var vi hos Martin.....


Emelie, Anders och Martin kramas..


Men Anders var på mer kramhumör... Björn var inte lika kramsugen tror jag....


Strax innan klockan slog tolv begav vi oss ut i snövädret förr att lyssna på kyrkklockorna och kika på fyrverkerier. Björn och Martin hade köpt en stor "bomb" som de smällde av, det var många fina skott i den i massor av färger!!



Sen försökte jag arrangera ett gruppfoto... det gick ganska bra.. efter ett tag:)


Tyvärr blev det lite suddigt och jag fick ett par kaninöron av Martin.. men annars blev det jättefint! Hela gänget!
från vänster: Björn N, Therese, Magnus, Björn, Martin, Emelie, Anders och jag sittandes:)


Vi hade ett jättekul nyår, roligaste på länge! Jag var spik nykter för jag körde, och så skulle vi ju ha konsert med Sala blåsorkester idag, men tyvärr så var jag tvungen att ge mig för förkylningen och hostan, jag provade verkligen spela hemma, men det gick inte... såfort jag försökte ta ett djupt andetag så fick jag hostattack, men men, bättre lycka nästa gång!

Nu ska jag göra min årskrönika! pust.. få se hur lång tid det tar... jag kanske inte hinner lägga upp den idag... men isf kommer den upp imorgon!


1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig årskrönika !