lördag 26 mars 2011

Idag har vi varit i Västerfärnebo hos mamma och pappa och huggit ner granhäck, hagtornshäck och en stor, hotfullt lutande, björk...

Stor hög med ris....


och tänt var det här!
rykigt värre..

Lilla Mira var på besök så hon tog med sig mormor ut på en sväng och kikade på elden...
Jag får be om ursäkt till dig mamma, men du blundade på alla bilder jag tog på er idag...


Pappa inpyrd....

Sedan var det den stora björkens tur...


Nu kommer den....

TIMBER!!!!!!!!


Pappa känner sig nöjd med precissionen av landningen:)

ca 13 meter lång var björken.... så det är en del att kapa upp och ta reda på

Det blev en heldag ute, och det var sååå skönt i solen! Jag hoppas att jag har fått lite färg på kinderna!
Vi käkade mat och sedan kikade vi lite på hockeyn på TV, men sedan åkte vi hem... nu har vi städat kattlådor, pysslat runt lite och jag har gjutit igen..... :):):)
OCH nu har jag tagit kort på en del av mina skapelser så ni ska få se!!!

Nästa inlägg ovanför:)


Inga kommentarer: