onsdag 13 april 2011

ljus....

Det är så härligt med ljuset, har inte riktigt vant mig än, att jag hinner hem från jobbet, laga matlåda till morgondagen, äta OCH gå ut medans det är ljust!

Idag var Jag, Mirma, Raffe och Knutte ute:) Mirma satt mest och spanade borta i landet... Raffe och Knutte sprang på varsin sida av staketet till kaninburen och jagade varandra... hihihi, de är så roliga!

Nu kikar jag på Grey´s anatomy, men just nu är det reklam... jag har något att göra varje reklampaus... 1.a : blogga. 2:a plocka ur diskmaskinen och sista (jag tror det brukar vara tre) då ska jag gå ner i källaren och svabba golvet, inte städa utan blöta ned fogen så den "brinner" sakta... jag har bakat sockerkaka ikväll oxå:) Pappa och Mange ska dona med golvet i källaren, men de måste ju få lite fika oxå:)

nu ska jag kika klart på Grey´s anatomy, ses!!!


Inga kommentarer: