tisdag 10 maj 2011

Fullt ös:)

Det är lite hektiskt den här veckan... men men, så är det ibland:)
Kan ha att göra med en viss födelsedag på lördag... så det är lite att stå i nu... framför allt eftersom vi typ inte var hemma i helgen, och den stunden vi var hemma var vi uuuute:)

Men imorgon är det speedway och på torsdag ska jag städa städa, och på fredag är jag LEDIG!!!
(om alla som ska vara på jobbet är där) tack tack alla snälla kollegor för att jag kan vara ledig!
Så på fredag ska jag.. städa städa städa och pyssla så det är fint på lördag, det blir ingen stor baluns, men det är klart jag vill ha det fint här hemma:)

Tänkte bjuda på lite olika smulpajer, jordgubb, blåbär, hallon... kanske annanas? och så gör jag en chokladkaka oxå om det är någon som inte vill ha paj:)

Idag har jag jobbat, sedan for jag hemmåt för att åka iväg och handla, och sedan ahr jag varit i köket, lagat matlåda och bakat två kakor att ha med till jobbet imorgon..

NU ska jag (ta det lugnt mamma) gå ut och elda papper.. nä, jag har inte blivit knäpp, jag har tre bordsplaceringskort kvar att elda kanterna på som vi ska ha på borden på klinikfesten... vi lyckades med alla utom tre, dom råkade vi elda halvt upp, så nu måste jag göra tre nya...

SES!!!!!


Inga kommentarer: