tisdag 3 maj 2011

SNÖ????????

Imorse när Magnus gick upp, (en timme före mig) sa han: Elin, det snöar!!!!
Mitt svar: SKÄMTAR DU???????
Jag trodde verkligen inte på honom, jag var tvungen att masa mig upp ur sängen men jo, visst snöade det, och på taken låg det snö kvar... när jag gick upp sedan så snöade det jättestora flingor!
Lagom kul...
Men det gav sig lite senare men under dagen idag har det ju varit lite snö-hagel-regn då och då...

Jag var iallafall in med Knutte till veterinären imorse och under dagen kastrerades han, och på em kom Magnus och hämtade honom, allt har gått jättebra och jag har sån tur att en av mina arbetskamrater var så snäll och kunde låna ut en Inne-kanin bur som han kan vara i inatt och under dagen imorgon, han skulle hållas inne i lite lagom värme första dygnet så hans energi kunde gå till att äta och bli pigg igen.

Så nu står buren på ett bord nedanför källartrappen, det är lite lagom varmt där:)
imorgon kväll får han komma ut, men tydligen så kan kanin hanar vara fertila i två månader, så han for nog vänta lite med att träffa Kakan:)

Imorgon ska jag och två arbetskamrater åka och kika på en fjärde arbetskamrat, vår chef, när hon tävlar i en hopptävling med sin ganska nya häst:) Det ska bli skoj!

Och på torsdag är det SPEEDWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alltså, bara EN!!!! dag kvar!!!


SES!!!

OCH.. kameran är med imorgon:)


Inga kommentarer: