söndag 15 maj 2011

Söndag....

Idag har jag och Magnus pysslat lite i källaren, men före det tog vi det lite lugnt med frukost framför tv´n:) Sedan pysslade vi i källaren, målade väggen och lagade trappräcket.. så snart är det "bara" trappan kvar sedan är det (nästan) KLART!!!! :)

Sedan for vi hem till mamma och pappa för att hämta röda bilden som har varit hos doktor pappa för lite justeringar.
Och så blev vi bjudna på mumsig mat och fika som blev kvar från gårdagen...

när vi kom hem städade jag kaninburar och pysslat lite med blommorna.... Magnus gjorde klart det sista med bilen.

Nu har jag kikat på Bigbrother och Magnus kollar på hockey.. jag ska bara blogga klart och så är det tack och godnatt:) klockan är redan mycket... men jag vill ju se slutet på hockeyn oxå.... men bara om Sverige vinner och om det bildas en HÖG när slutsignalen går!

Det har varit en härlig helg, imorgon kör vi stenhårt igen!

ses!!!




Inga kommentarer: