lördag 21 maj 2011

ojsan....

Jag trodde faktiskt att jag hade uppdaterat någonting de här veckan..... MEN så var ju inte fallet....
så.. det får bli en liten uppdatering...

Förutom att ha jobbat hela veckan som vanligt så har jag väl kanske inte gjort så mycket extra.... Måndag så spelade jag, vi hade rep. med Uppsala blåsorkester och vi spelade bra länge... det blev nog tre timmars rep ist för 2.. men det är bara skoj:)


tisdag-onsdag var det nog inget spec.. pysslade lite hemma och donade:)

I torsdags var det speedway och vi var kurvvakter... heela matchen.. som varade 1 och ett halvt heat, sedan gick banan sönder! sååå tråkigt! tydligen var den sönder regnad/vattnad..

Men det var nog tur att matchen avbröts, för på de ett och ett halvt heaten så var tre förare i backen, varav två ramlade rakt framför mig! En hann av banan på egen hand så då fortsatte heatet, men i varv 2 for en nästan in under luftstaketet, så han fick vi hjälpa lite, men han gick av banan själv, så han fick nog "bara" en lårkaka..
Så när det blev slut på matchen så tidigt så åkte vi hem till mor och far en liten stund och snackade lite:)

Idag har vi pysslat och donat hemma, Magnus har gjort en fin fin plantering/betong bänk åt mig:)
Jag har planterat massa bommor, pysslat med djuren, tvättat--- tänk vad skönt det är när man kan hänga ut tvätten och den är torr på en timme!
Men roligast av allt idag var nog att gjuta, jag har gjort ett fågelbad, en skål... typ fruktskål tror jag det blir... och två hjärtan, ett på ett rabarberblad och ett på plant underlag, men vi får se hur de blir på lördag, de får nog ligga och brinna en vecka... vågar inte vända dem tidigare, vill inte att de ska gå sönder.. egentligen på torsdag kan jag vända dem, men då är det speedway och på fredag är det klinikfest!

Nu kikar vi på film, The pacifier, den är riktigt underhållande:)

Vi ses imorrn:)



Inga kommentarer: