onsdag 20 juli 2011

Blommor:)

 Så var det onsdag då... har avverkat 3 dagar av arbete och det känns nog inte som jag varit borta så länge... alltså, det känns ju att jag har haft en lång och skön semester, men samtidigt känns det inte som jag varit borta från jobbet just någonting:) Förutom att jag märker på ögonen, jag är fruktansvärt trött i ögonen! Har ju inte direkt stirrat på en dataskärm i timmar på semestern så nu när man sitter där igen känns det i huvudet och ögonen och axlarna... men men.. det blir nog bättre när jag vänjer mig igen och när alla är tillbaka, för då blir ju arbetsuppgifterna lite mer varierande igen, nu är det mycket reception, remisser och telefon, vilket innebär mycket dator.

Men det är ju så skönt då, när man kommer hem att kunna gå ut i trädgården och njuta av alla blommor:)


 Fina fina liljor som jag planterade ett år, men ingenting hände våren därpå, jag trodde lökarna hade försvunnit, men så nästa vår, då kom de och nu blir det fler och fler för varje sommar!!! såååå fina!!


och de fina klematis´arna vi har:) den här dog förra vintern.. fast... den dog nog inte riktigt... det ser inte ut som det iallafall:)


 Och Mirma äääälskar att bus ute i gräset:)
ååå så skönt att sträcka lite på sig i gröngräset.........

Försökte få ett kort på Raffe oxå.. men han var inte på fotohumör idag... satt bakom trappräcket och dissade mig totalt, sålänge jag hade kameran i handen.... Nu ska jag gå ut och mata kaninerna, lilla stackars Kakan har gjort illa tassen, så jag försöker linda denpå kvällarna så hon ska kunna vara ute och skutta lite, men hon äter, dricker och mår bra i övrigt, så jag hoppas det blir bättre i tassen av sig självt...

Imorgon är det speedway igen, Masarna - Rospiggarna...... å 2000 var det 12 242 pers på läktaren i finalen mellan dessa lag, imorgon hoppas vi på över 1000..... Vore trevligt om alla de där 12 242 kunde komma:) 

Vi ses!!!



Inga kommentarer: