torsdag 4 augusti 2011

Speedway:)

Ikväll har jag varit på speedway, stod kurvvakt som vanligt.....

Det var en bra match, det var en individuell tävling kallad Avesta MASters, en tävling för mest förare från Masarna, men även vissa inbjudna gästförare, några unga killar från Lettland och Ryssland var inbjudna...

Vann gjorde (såklart) Antonio Lindbäck, tvåa Eric Andersson och trea Andzejs Lebedevs...

Duktiga killar! 

Det enda som var lite synd var att det var många stop och  ikull körningar, men som tur var så skadades ingen!

Men det var en bra tävling och härlig match:)


Imorrn är det fredag igen! Skönt!!!
Jag jobbar till 14:15, sedan ska jag hem, åka in och handla och sedan ska vi hem till grannarna, Tobbe och Frida, vi ska grilla och ha det trevligt:) Frida kan ju TYVÄR inte vara med på gatufesten den 13.e så vi får ha en egen liten gatufest imorrn:) 

Nu ska jag duscha... ingen idé att göra det för tidigt nu när jag kom hem från speedwayen, eftersom det är ca35 grader varmt inne.. svårt att sova då... så nu vädrar jag ur sovrummet och så får det vara varmt i resten av huset... orkar inte släppa ut katterna och öppna alla fönster för att efter en halvtimme stänga överallt och ta in missarna igen... nä, då får det vara lite varmt.. huvudsaken är att det är någolunda svalt i sovrummet:)
NATTI NATTI!!!

Inga kommentarer: