söndag 9 oktober 2011

Avtackning big time...

Min kära kollega Björg som har slutat ville inte ha ett vanligt pensionskaffe... hon ville hellre att vi bara umgicks en kväll och hade det trevligt... och det kunde vi ju göra... MEN... ska det va så ska det va lixom...

Lokal, fredagskväll, vin, mat, sånger, dans, dikter, film, många härliga vänner....

Vilket resulterade i detta:


ja.... fler bilder finns, men jag glömde faktiskt fråga om lov.. så...

Angående mössan... Björg äter ofta kyckling... och tycker väldigt mycket om det... så mina kollegor uförde en kycklingdans.... jättebra!!!! :)

Jag och några till hade spelat in en film om lite olika roliga händelser som Björg varit delaktig i.. ja, det var 20 minuter klippt och klart med konstant asgarv! många hade väldigt ont i magmusklerna igår.... :)

Här har vi damen i fråga:


Denna får hon bjuda på:)


gillar tröjan!

nu är det tack och godnatt så får vi se hur många vargar jag ser inatt...

(Se tidigare inlägg)


Natti natti!



Inga kommentarer: