torsdag 24 november 2011

crazy thursday!!

Fast.. jag vet inte om det varit så crazy... men men.. 
Jobbade i träningshallen på förmiddagen, på eftermiddagen tog Anna och Jag oss tid och fixade julstämningen på jobbet:) Ljusstakar, stjärnor och tomtar och en eller annan lite mer udda juldekoration som två gigantiska och blänkande plast klockor... jättefint.. typ...


sedan blev det lite städning av värmebehållare och pyssel.

Å sen fick jag gå hem.. efter att ha sagt hej då till jobbarkompisen Carina som åker på caribien kryssning imorgon! Lite avis är jag väl:)

Nu ikväll har jag gjort ett till "adventsfönster" klart... som sagt, bilder kommer till helgen:) 
Imorgon skulle vi ha haft lite glögg-kväll hos Magnus mormor och morfar, men de har blivit sjuka :( så det blir inget.. å då kan vi gå på gatufest istället:)

Men först så kommer Magnus in till Västerås när jag slutar så ska vi åka till Rusta och shoppa lite utebelysning och två adventsstjärnor som jag ska ha i köksfönstret..


Men, nu kikar jag på tv, men ska snart gå och sussa, min nacke har strejkat, har gjort så mycket saker "ovan huvudet" med armarna idag (hängt upp stjärnor) så nu har axlar/nacke strejkat.. FAN va klen man är!!!


Ha det så bra!
SES!!


Inga kommentarer: