onsdag 23 november 2011

Imorgon....

... imorgon är det en månad kvar till julfaton:)

Idag har jag tjuvstartat lite:) 

Satte röda band runt en gardin och gjorde fint, Jag tänkte visa er när jag är klar... ska vänta till helgen när jag tar upp allt adventspyssel:)

Annars så har jag jobbat som vanligt idag, blev kvar längre än vanligt då dörren inte fungerade som den skulle, så jag fick sitta kvar och släppa ut/in de som skulle komma på den uthyrda tiden på kvällen.. så kl 17:15 kom driften efter en del diskussioner över telefon, tok-fan tyckte vi skulle ställa upp dörren... smart.. med tanke på att det är kallt, sent på kvällen och typ TOMT i våra lokaler.. vem som hellst hade kunnat gå in och ta grejer...

 så han kom iaf och fixade dörren tillfälligt...

Så när jag väl kom hem stod dessa på bordet:

 inte så bra bild kanske.. men gissa om jag blev glad!!! SÅÅÅÅÅ fina blommor!
Från den finaste i världen!!!


Och sedan kollade jag posten, då fick jag den här fina fina teckningen
Tycker den är underbar! Det är kul att se allt som Tyra "fått med" lixom.. alla detaljer:)

Duktiga tjejen!

Nu har jag kikat lite på tv, samtidigt som jag hade "bonde söker fru" igång på tv´n i gästrummet så adventfixade jag fönstret där... och sammtidigt som greys senare grejjade jag med bloggen.. men det kom en gosig liten Mirma och la sig i mitt knä så jag fixar klart bloggen nu ist.. 

Men nu verkar jag ganska klar så nu blir det duscha och sen sova.. skönt! är lite trött idag...
Får se hur det går på jobbet imorgon.. har varit många (tre) sjuka den här veckan.. men i vår lilla grupp så är "bara" tre nästan hälften.. så det har varit lite kännbart.. men imorgon är alla utom en tillbaka.. så hoppas hoppas hoppas kan jag kanske gå lite tidigare och jämna ut flexen jag fått när varit kvar om eftermiddagarna.. skulle vara skönt att flexa lite, men som sagt, vi får se om det går, annars får det bli en annan dag:)

På fredag slutar jag 12:15 iaf:) Det är skööönt!


SES!!!




Inga kommentarer: