måndag 21 november 2011

jäkla dåligt...

...med uppdatering här!

Men, en helg-redogörelse nu då... så jag "kommer ifatt" med bloggen...

Fredag: jobba, jobba, jobba, stängde reception, sedan hem till mormor och morfar en liten sväng.
For hemmåt och var hemma en liten stund, skjutsade sedan in Magnus till Västerås som skulle på bowling på Strike med jobbet, Sedan hem ige, käka, kika på tv, pyssla lit hemma och sedan in igen vid 22 tiden för att hämta Magnus. Så i Fredags körde jag riksväg 56 Sala - Västerås (och tvärt om) 6 gånger.. liiite trött på den vägen nu:)

Men det gick bra, kul för Magnus att få gå ut och slippa ha bilen med sig!

I lördags var vi mest hemma och pysslade, städade och förberedde kvällen då vännerna Lovisa och Mats skulle komma på lite mat:)
Det blev väldigt gott och lyckat, JÄTTEGOD mat!!!!!!!!!

Och muuuumsig ananaspaj till efterrätt!!

Vi åt, snackade, fikade, spelade spel och helt plötsligt var klockan halv 2!!!

"tiden går fort när man har roligt"


Igår, söndag, sov vi ganska länge, sedan efter mumsig frukost gick jag ut och städade kaninburen, Kissarna var med mig ut så vi gick på en liten promenad när jag var klar med Knuttes bur.

Sedan var det bara att bege sig till Sala för att kika på och fota innebandy.
Sala IBF  - Kolarbyn
7        -       4    


Det var en bra match och jag fick några bra bilder, tyvärr så har jag lite svårt med ljusinställningarna med kameran inne i idrottshallen, men men, bilderna dög:)

Igår kväll beställde jag årets julkort och en förstoring på en jättefin bild på Masen <3
Så vi får se när julkorten kommer:) Det brukar ju bara ta ett pat dagar.

Ikväll lär jag väl inte hinna blogga, men kanske imorgon...nu ska få se lite inebandybilder från igår.
 (jag ska försöka hinna ikväll)


SES!!!




Inga kommentarer: