onsdag 2 november 2011

nej....

.... jag har inte glömt bloggen...
Jag har bara haft lite fullt upp:)

Ska försöka mig på en uppdatering nu:

I fredags var jag oxå hemma och sjuk då... på em kände jag mig lite piggare så jag följde med Magnus in till Sala, han skulle hämta ut lite linser hos optikern och jag passade påa tt köpa nagellack i julklapp åt systerdöttrarna.. de tvä äldsta, de hade lite rabatt på kicks så då passade jag på!!!
6 stycken nagellack för 120 :- tre till Ylva och tre till Tyra:)
Jag ska köpa lite smink och en varisin liten neccesär att lägga allt i.) det blir nog en jättebra julklapp!

De har ju allt... men inte så mycket smink och nagellack.. såd e får de av moster...
Nu vill jag ju bara tillägga att det är ju inte så att de ska SMINKA sig, men en liten rosa ögonskugga och nagellack när de ska vara prinsessor är ju en annan sak:) 

Sedan var det en lugn fredagskväll med TV och god mat:) fredagsmys helt enkelt.

På lördagen pysslade vi lite hemma sedan frammåt kvällningen åkte vi till Uppsala för att käka på
Mammas Meze, en turkisk resturang (och pizzeria) med så himla god och fin mat!!!!! Verkligen vällagat och mycket gott!!! klicka HÄR för att komma till deras hemsida!
Jag rekomenderar verkligen den restaurangen!!!! Ligger inte mitt i Uppsala, och därför lite mer lätt att komma fram till om man har bil...

I söndags var det än en gång lite pyssel hemma, sedan åkte vi in till Sala på årets match i innebandy!

Sala Silverstaden - Rönnby Tigers från Västerås

Länsderby

Dessutom var det lite jobbigt derby för min del... kompisen Frida står i mål i Sala och jobbarkompisen Hillevi spelar back i Rönnby....

Men, jag höll på Sala ändå:) hihihi
Fast Rönnby vann..... men men, det var en väldigt bra match att se!

Sedan när vi kom hem så var det mera pyssel.... Städade och donade lite.

Måndagen så kunde jag äntligen jobba igen! Om än hostattacker lite då och då så gick det bra:)

Ikväll blir det ett nytt inlägg!


SES!!

Inga kommentarer: