onsdag 2 november 2011

Tupperware!

Ikväll fick jag hem Tupperware grejorna!


Det blåa och gröna flaskorna och burken, som är en lökhackare.. Det har jag köpt.. de andra burkarna  de med svart lock fick jag i värdinnegåva, ALLIHOP!!!  och den lilla behållaren i mitten fick man på köpet om man handlade just den veckan vi handlade... Så.. nu är köksbordet fullt med plastburkar! 
Imorgon ska jag göra fint i skafferiet! Men först ska jag leverera plastbyttor till mormor och mina mostrar.

Jag fick hem en tröja idag oxå... från kappahls online shop, inte så bra bild kanske... men men lite får man väl bjuda på sig själv...

Den ska jag ha på lördag, då är det paaarty hos grannar´s!!! :)

Ska bli skoj

Nu kikar jag på bonde söker fru lite drygt, men det är lite kul att se det oxå ju..
Men sen är det GREYS ANATOMY!!! 

Hoppas allt är bra med DIG, som läser min blogg!


SES!



Inga kommentarer: