onsdag 21 december 2011

Dan före dan före dan före dopparedan...

Jobb idag då som vanligt... sedan åkte jag hem till mormor och morfar med en liten julblomma:)

Var kvar där en stund och satt och pratade lite:)

nu har jag inte gjort så mycket, matat djur och käkat lite själv, fast inte kattmat, köttbullar:)

Köpte en jättefin dörrdekoration idag när jag var och köpte julblomman till mormor och morfar


Nyss låg Mirma så fint på klätterställningen så jag tog lite kort...


Fina Mirma... sedan blev det så här....:
Knaskatter....


Och så började Raffe rulla.....
ooooooooooojj.....



Han ramlade visst ner..... landade på fötterna (såklart) och gick vidare och såg ut som om han tänkte "vaddå? det där var ju meningen"

Nu sa det pang i huvudet och jag fick en jäkla huvudvärk.. fan... städa kattlådor och gå och lägga sig så fort det går!

God natt!!!


Inga kommentarer: