torsdag 8 december 2011

hektisk dag....

... som ändå har varit en bra dag:)


Det har även idag varit en mycket hektisk dag på jobbet, men tack vare goa arbetskamrater kunde jag ta en liiite längre lunch än vad jag brukar så jag fick springa iväg på lite besök...



Jag var ju bara tvungen att hälsa på lilla Ville innan Syster och han fick åka hem till familjen:)



Vi diskuterade lite om framtiden jag och Ville.. frågan var om han ska ha Java eller GM motor på speedwayhojjen.. vem som skulle trimma motorn och vilken sorts ram han skulle ha...
Villes mamma såg mindre road ut:)

Sedan skickade syster en väldigt skön bild till mig:)



Mosters lilla sötnos!
Jag bara måste nog handla några mer julklappar till lilleplutt... det finns ju så många söta små bodysar:)


Iövrigt idag så var det en hektisk dag... men det har gått bra...  när jag kom hem käkade jag litegranna, kollade på ett inspelat Pan am avsnitt, sedan har jag och kissarna varit ute i snön.. Mirma tyckde det var blött och kallt Raffe tyckte det var skitkul!!!! springa fram och tillbaka, fram å tillbaka och bita ?! i snön.... Det var Raffes första möte med snö...


nu ikväll skulle jag plocka lite med tvätten och laga matlåda tills imorgon.. MEN jag struntar i allt! orkar inte.. denna veckan har verkligen satt sina spår.. tvättet tar jag imorgon och lunch imorrn får bli yogurt och hårt bröd:)

Skulle egentligen ha slutat 12:15 imorgon, men eftersom typ alla är sjuka eller "VAB"ar så var vi bara tre kvar och jag sa ok till att jobba längre.  Lite dåligt med folk när tre av åtta jobbar... ibland sker ALLT samtidigt... och man kan ju inte hjälpa om man är sjuk eller ens barn är sjuka.


SÅ, nu kikar jag på TV och tar det lite lugnt... ska nog banne mig bada ltie fotbad:)

SES!!!!





Inga kommentarer: