tisdag 6 december 2011

Så kom han då..

Lille plutt.. som jag kallar honom nu.. för lille plutt har inte fått något namn ännu:)



Så det är mosters senaste guldklimp:)

och mina andra guldklipnar har blivit storasystrar till lillebror:



Idag hann vi inte ses jag å lilleplutt med föräldrar... imorgon kanske jag hinner:)

Det är lite körigt på jobbet kan man säga.... så jag var ganska trött när jag åkte hem idag.. ¨så satt jag i bilen och tänkte att det skulle vara skönt att gå ut och gå... med sällskap.. för jag tycker det är lite mörkt "långa vägen" runt kila... då får jag gå korta vägen, men det blir så många varv!

Iallafall... jag tänkte att jag skulle hojjta till hos grannen, men så kom jag på att hon tränar ju på tisdagar... men så fick jag ett mess med frågan om jag ville gå ut och gå.. för Frida var för förkyld för att träna, men en liten lugn promenad med frisk luft skulle vara bra:)

Så jag fick min promenad med sällskap iaf:) det var sååååå skönt att rensa huvudet lite:)

Nu är det ganska sent... måste gå och lägga mig nu, imorgon ska jag introdusera en usk vikarie i rceptionen så vi har någon att ta in de dagarna vi är såär kort om folk...

God natt!!

SES!!!




Inga kommentarer: