tisdag 31 januari 2012

Jobb jobb... har varit allmänt snurrig idag, glömt saker här och där... tur att jag har snälla arbetskamrater som plockar upp efter mig... hihi hoppas jag har mer ordning i huvudet imorgon!

Nu ikväll har jag inte gjort något utöver det vanliga, ja, jag bakade lite muffins förstås... Men annars så är det som vanligt. 

Såhär blev muffinsarna:

Vaniljmuffins med chokladsmörkräm!
De ska pappa få med sig till Syrran med familj imorgon när han ska dit och hjälpa till med renoveringen, men först kommer han hjälpa Magnus med skjuts till Avesta, för Magnus ska HÄMTA BILEN!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag gissar att det är några som kommer gilla muffinsarna imorgon.. men ikväll fick någon annan gilla muffinsarna...
Eller, ja, det som blev kvar av dem efter att jag hade hällt upp dem:)

Nu kikar jag på TV och ska väl snart gå och lägga mig under mitt jättefluffiga varma mysiga täcke!!!!


Så, god natt och Vi ses!

Inga kommentarer: