onsdag 1 februari 2012

Träning träning:)

Jobb som vanligt... hu vad jag tjatar... ni vet ju att jag jobbar varenda dag i veckorna... ska sluta skriva jobb jobb jobb!
Men det har gått fint på jobbet iaf:)

När jag slutade svirade jag om till träningskläder och så kom Maria som oxå slutade då så tränade vi tillsammans! Och sedan kom en annan jobbarkompis, Helena. Så vi var några som gjorde sällskap i gymmet, men Helenas övningar fick hon göra själv... hon är elitidrottare i bodyfitness så vi kände att det inte riktigt var vår nivå.. hihihi

Nu har jag lagat lite mat, käkat, matat djur och nu kikar jag på TV... ska diska lite bara sen är det natti natti:)

Men annars idag så har Magnus hämtat bilen!!!! Tyvärr så hade de missat att fixa en sak med vindrutetorkarna så han måste åka tillbaka på fredag, men annars så gick bilen sååååååå bra:) 
Längtar till fredag eller helgen då jag får prova köra!!!!! skulle ha tagit den till jobbet på fredag för då är Magnus ledig och kan ha "min" bil, men nu måste ju han ha den till Avesta.. sååå vi får se om jag får kidnappa den nya bilen imorgon:) hihihihi nää jag tar nog "min" :)

SES!


Inga kommentarer: