onsdag 8 februari 2012

Dead by april + träning = träningsvärk!!!!!

Efter jobbet svirade jag bara om till träningskläder och gick tillbaka in i gymmet:)
Tränade ganska allmänt, mycket triceps (gäddhänget;), biceps, rygg, axlar, mage, ben främst framsida och insida lår och kondition.

Lyssnade på Dead By Aprils senaste skiva incomparable, så det är deras fel om jag har träningsvärk imorgon.. för det är mycket svårt att inte ta ut sig totalt när man lyssnar på så bra musik!

Det är UNDERBART att ha spotify i mobilen!

DEAD BY APRIL!!!!!!

Jag har inte gjort så mycket när jag sedan kom hem, käkat mat, och kikat på sveriges mästerkock....
Men nu ska jag hjälpa Magnus att hänga tvätt, han har verkligen varit igång istället för mig ikväll, installerat larm, lagat mat, tvättat, diskat.. ja... min älskling! Det är så skönt att vi delar "naturligt" på allt jobb, håller inte på med varannan dag hit och dit, den som hinner göra saker gör det! Enkelt:)

Nu ska jag som sagt hänga lite tvätt sedan ska jag sova såååå skönt!


SES!

Inga kommentarer: