söndag 5 februari 2012

Helg helg:)

Vi har haft en skön helg!
I fredags när jag kom hem från jobbet var vi in till Sala och käkade lunch och så kollade jag om jag kunde hitta något nytt att ha på mig på lördagens festligheter, men jag hittade ingenting! SÅ tråkiga kläder på "modet" just nu!!!

men men, sedan till kvällen var vi upp till Klubbstugan här i Kila på lite fika med grannarna.


På lördagen pysslade vi lite här hemma sedan åkte vi till Åhlsvarta utanför Västerfärnebo på fest hos Conny och Kattis, vännerna vi brukar åka Cadillac med:)

Idag har vi kikat på melodifestivalen, på SVT play sedan åkte vi in till Sala och kikade på vå innebandymatcher med Sala IBF först "B" laget sedan div 3 "A" laget. De förlorade tyvärr båda:( men det var kul att se på lite innebandy iallafall!


Å så har vi ju såklart åkt runt i våran nya fina bil i helgen:)


Den här bilden tog jag i lördags FM när jag och katterna var ute och städade kaninbur, fyllde på fågelfrön och pysslade lite:)

Men BURR vad kallt det var, men hääääärligt)


SES!!


Inga kommentarer: