tisdag 28 februari 2012

Jaha ja:)

Jag har haft en dålig ovana, både hemma och på jobbet; när jag sitter till exempel på lunch.. då har jag sagt, nähä, dags att.. osv.. t.ex gå att öppna gymmet eller hämta patienterna eller något sådant... Men mitt nyårslöfte iår var att istället för nähä säga JAHA, dags att....  Bara för att det ska kännas mer positivt..  Bara för att jag sagt NÄHÄ betyder inte det att varit negativt, men det LÅTER mer positivt om man säger JAHA istället:)

Det går ganska bra, men ibland glömmer jag bort mig, men jag har några kära kollegor som mycket väl vet om mitt löfte så då för jag höra det:)

Nu sitter jag här och skriver och lyssnar på en inspelning som jag gjort på mobilen, det är när jag spelar Greensleves med variant, som det kallas... eventuellt spelar jag den på Villes Dop som är den 31/3... har även spelat lite på "Det vackraste" och visst, den är fin, men hur tråååkig är den inte?

Ska försöka hitta ett klipp med den Greensleves som jag spelar nu så ska jag lägga in det här....

Annars så har det varit en lugn kväll, kikat lite på TV, lagat matlåda, men innan jag kom hem var jag till Hälla shopping för att hitta en fin top att ha på dubbeldopet på lördag, men åååå vilket tråkigt mode det är nu, Jätte rakt och jätterosa, eller orange.... hua... vill ju inte se ut som en vägverket arbetare när jag är på dop... hittade en tröja, men min storlek fanns bara i Sala så nu har jag bett min kära mor att gå till H&M imorgon när de öppnar, hon är så snäll och gör det på sin fikarast <3 så får vi se om jag kan ha den.... hm hm.. så tråkigt med kläder, en storlek är alldeles perfekt i midjan, men för liten om axlarna, och den andra storleken brukar vara bra i axlarna men för stor i midjan.. så vi får se hur denna passar...

Nu ska jag youtuba lite efter Greensleves, och Dead by aprils melodifestivalen låt Mystery!!! SOM ÄR BÄST!!!!!!

Enligt mig, så OM dead by april vinner finalen får Sverige arrangera eurovision song contest 2013, om Loreen vinner kommer vi 2.a-3.a efter landet långtbortistan, vinner Torsten Flink eller Björn Ranelid vinner kommer vi diskas för all framtid...... 

Jaja, nu blir det youtube sedan sussa:)

SES!!!


Inga kommentarer: