måndag 27 februari 2012

Mååååndag...

Dryg måndag idag.. men men.. snart är det läggdags och tisdag!

Det har inte hänt något speciellt idag, jag har bara känt mig lite trött på vardagen!
Men men, hade ingen spelning ikväll så jag passade på att städa kaninburen och så har jag lagat matlåda och städat lite, nu har jag precis skrivit i ordning retur och byte av varor från Ellos, det jag hade beställt var lite för stort så nu hoppas jag det blir bättre!

Men, jag har problem, ska på dop på lördag och hade hoppats kunna ha en av de tröjor jag skickade tillbaka.... hm.. jag måste nog ut till hälla shopping imorgon och spana lite på Kappahl, HM och Lindex...
Hade tänkt ha en rosa klänning, men jag har ingen bra kofta till den.. så det blir nog svarta finbyxor och en fin top:) ska bara hitta någon!

Jaja, det visar sig om jag hittar något...

Det är mycket sådanadär tillställningar, två bröllop, två dop, varav ett är dubbeldop... 
än så länge, kanske är fler som tänker gifta sig iår?

Nu ska jag kika lite på TV innan det är dags att sussa!


SES!


ber om ursäkt att du fått läst årets tråkigaste inlägg, men det är lite så idag.. jag känner mig tråkig;)


Inga kommentarer: