onsdag 15 februari 2012

lite efter...

Jag är lite efter.. här kommer uppdatering från helgen:)

Vad vi hade för oss i lördags syns ju i inlägget nedan:)

Men i söndags så hade vi finbesök på em!

Innan finbesöket kom städade vi och pysslade hemma, jag bakade morotskaka och chokladkakor:)

mums mums!


För finbesöket var ju den här fina lilla familjen:)


Peter, Lily och Åsa <3

VI kikade på hockey, pratade och myste med lilla Lily:)
Det var en mycket trevlig eftermiddag!


I måndags kände jag mig lite knepig i halsen men annars var allt bra, men natten till tisdag var det någon som sköt mig med giftpil för jädrans vad förkyld jag blev! Åkte ändå till jobbet för jag kände mig "bara" förkyld, men vid lunch kom febern så det var bara att åka hem.

Så, nu är jag hemma, och är rädd att jag så förblir resten av denna vecka... :(

SES!


Inga kommentarer: