onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag....

Igår när jag skulle åka hem från jobbet (vid lunch då eftersom jag blev sjuk) så ringde jag hem och frågade om Magnus skulle åka till jobbet först när jag kom hem så vi hann ses.

Jo, jag väntar sa han, men lät så konstig.. jag frågade vad det var och efter en stund kommer det fram att han köpt blommor och beställt dom till mig på jobbet.... ÅÅÅÅÅÅ sötnos! Men, jag ordnar det! sa han sen....

SÅ... han ringde väl några samtal, för när jag kom hem och hade varit hemma en stund kom det här och knackade på ytterdörren...



Och innehållet var dethär!!!!!!!!


Sååå himla fina! Precis vad jag tycker om! rosa och tulpaner! Magnus, han kan han! :)

Jättehäftiga tulpaner! Jag ska ut och leta lök i butikerna nu om jag kan hitta några taggiga tulpaner att plantera ..... de är ju så häftiga!


TACK ÄLSKLING!




Inga kommentarer: