fredag 24 februari 2012

Lite shopping:)

Idag började jag dagen med att träna:)
Gick mer eller mindre i sömnen till bilen, tur att Magnus körde:)

Tränade i nästan en timme tillsammans med Helena och Frida, det gick bra, träningsvärken börjar komma nu:)

Slutade 14:15, då åkte jag och Magnus till Erikslund och IKEA, köpte trådback till en garderob i hallen, och några tyglådor till den nya garderoben i källaren.... har byggt ihop trådbacken ikväll, imorgon ska jag flytta sängkläder, handdukar, tröjor.. ja.. det blir runtflyttning på massa saker här:)

Sedan gick vi lite på Erikslunds shoppingcenter  jag hittade äntligen en väska som jag letat efter, en liten lagom hand/axelväska å jag hittade en sååå fin!!!

Och det bästa är att den är prickig inuti:) hihihiih

Och så råååkade jag köpa en till... den var bara så fin, "det sa bara klick"

 Så himla söt!! lagom stor, får plats med mycket om man behöver:)

Och så sött mönster!


Så, det bidde inte en väska, det bidde TVÅ:)

Efter vår lilla shoppingtur åkte vi till mormor och morfar och fikade lite, Björn och Fia var oxå i stan så de kom och fikade de med:) Det var mycket trevligt!

Nu sitter vi och kikar på TV men det är nog snart dags att sussa, vi var ju uppe TOK tidigt imorse!
Iallafall för mig, Magnus är ju van att gå upp så tidigt varannan vecka.

Jaja, nu har du fått se mina nya väskor! är så glad över dem!

SES!

 

Inga kommentarer: