söndag 26 februari 2012

Helg:)

I lördags grejade jag med mina omflyttningar av garderober och sedan åkte vi in till marknaden en liten sväng, vi träffade Åsa och Lily där så vi gjorde sällskap runt i Sala:)
Jag bara lånade Lily lite medans Åsa gick iväg och gjorde lite ärenden utan barnvagn, så jag mötte lite bekanta som tittade lite konstigt på mig! hihihihi Lilla Lily hon låg där och var helnöjd hon:)

Vi köpte inte just någonting, lite korv till Mange och godisremmar till pappa:)

Sedan åkte vi hem, käkade lite sen lunch och sedan in till Sala igen för att kika på innebandy

Sala Silverstaden - Mora, tror det blev 5-10 tyvär:/

Senare efter matchen då, kom Frida och Tobbe hem till oss, vi käkade grillade hamburgare med pommes, sedan spelade vi wii och hade det trevligt:)

Idag söndag har vi varit hos mamma och pappa i Västerfärnebo och fikat lite, vi bubbade upp sommardäcken till nya bilen på "däckhotellet" och lämnade remmarna till pappa, och så hade jag med mumsiga muffins och goda kolasnittar.

Nu kikar vi på Bigbrother och jag grejar med lite foton samtidigt.

Imorgon är det måndag igen, jag har ingen spelning:/ men jag ska fortsätta med mitt klädpyssel, just nu ligger det en heeeeel hög kläder som ska kastas/lämnas till insamling... Mirma är överlycklig! Så mysigt! (tycker hon) men det mesta är sådant som inte går att lämna till välgörenhet (ABB kläder) så det gör inget om det blir lite hårigt...

Nu ska jag och Magnus vika lite lakan medans vi tittar på TV!


SES!!!


Inga kommentarer: