lördag 24 mars 2012

Konsert...

Idag har jag spelat konsert med Sala blåsorkester, det gick fint:)

Nu har vi spelledigt några måndagar, men tisdag den 10 april ska vi börja öva igen inför vårens spelningar, men jag lär ju öva hemma tills dess!

Innan jag åkte iväg för konsert tog vi det mest lugnt, skön sovmorgon, god frukost, lite TV tittande och sedan ut i solen en stund med katterna:)

Imorgon blir det nog mest pyssel här hemma, hoppas på fint väder så jag kan hänga ut lite tvätt!!!

I fredags em/kväll var jag ute med katterna, försökte få ett fint kort på dem.. men det vet vi ju hur bra det brukar gå...
 
 åå vad intressant det var här under då!

 Och här! Uppe i trädet och kanske bakom, men inte så att man kan titta åt mitt håll... nej nej..

När vi kom tillbaka från promenaden hade Magnus tänt grillen:)

så vi åt mumsig mat och kikade på TV senare:)



Kom ihåg att ställa fram klockan när ni går och lägger er, för nu är det


SOMMARTIDER HEJ HEJ, SOMMARTIDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


SES!


Inga kommentarer: