torsdag 22 mars 2012

Träningsvärk!

Jag har trääääningsvärk idag! skön träningsvärk!

Jobbet har flutit på som vanligt.. trots att jag inte varit i bassängen... hahahaha nu var jag rolig.. eller nåt.

Jag har varit i receptionen på förmiddagen och på eftermiddagen gjorde jag allt möjligt, och lite till:)

När jag kom hem städade jag kaninbur och hade med mig katterna ut:) 
Sedan blev det en härlig promenad, och idag var det så ljust att vi kunde gå genom skogen!!!! skööönt!

Så, nu slipper vi 10 varv runt kvarteret ett tag!
Nu kikar jag på TV och uppdaterar lite här...
www.buskatter.blogspot.com har jag lagt in ett helt bildspel på Raffe när han tuggar på en ros! ute idag...

men här kommer en av de bilderna:)


Buskatt!

Nu ska jag snart gå och sussa, träningsmorgon imorgon, klockan ringer 04:40, pust, Magnus är ju van att gå upp så tidigt varannan vecka, men det är inte jag, men jag brukar komma upp skapligt, det är så trevligt att träffa några goa arbetskamrater i gymmet på fredagsmorgonen:) 

SES!!!


Inga kommentarer: