tisdag 20 mars 2012

Lång fast för kort helg:)


I fredags kom Sofia och hämtade mig efter jobbet, slutade 12, vi åkte till erikslunds shoppingcenter, Fia skulle kika efter lite saker så klart jag följde med!

Vi började med god lunch - kinabuffé :)

Sedan shoppade, shoppade och shoppade vi... Jag var mest med som smakråd, men jag hittade lite saker jag med, nagellack, doppresent till Ville och ett par skor.. OCH vilka skor!!!!!!

Helt underbara!!

När vi shoppat i ca 4-5 timmar var vi vääääldigt trötta och då var det skönt att åka hem!
Men vi hade en mycket trevlig eftermiddag!

i lördags hade Magus och jag storstädning hemma, tänk att det är så skönt när det blir sådär super-rent och fint! Om man kunde vara mer duktig och alltid ha det så!!! vad härligt det skulle vara!
På eftermiddagen var vi bjudna till mamma och pappa på mat, tacos!
mums mums!

Vi blev kvar där en stund sedan åkte vi hemåt, Björn och Sofia hängde på hem, vi spelade lite Wii och bara hade en trevlig kväll:)

I söndags grejjade vi här hemma, var ute på långpromenad ca 7 km, skönt skönt!

Solen kom fram och det var så fint ute!

Det var lite blött i backen, men det gjorde inget, gick bra ändå:)



Magnus njöt i solen en stund när vi stannade för att fota lite.


Och titta vad vi hittade! Tussilagos på G!!!!!


Små söta solar :)

Hittade fler på andra ställen, så fina! men jag plockade inte någon, de kan gott få bli fina där de satt :)

Så, vi har haft en väldigt skön helg men jag hade gärna tagit en dag till:)

Men, nu är det snart onsdag och helg igen! Det går så fort nu! snart semester!

imorgon ska jag berätta om vår bokade semester till sommaren:)


SES!!!





Inga kommentarer: