torsdag 15 mars 2012

städa städa!

När jag äntligen kom hem från jobbet, jo idag var det äntligen!
Ja, då käkade jag lite sen har jag städat städat städat.... eller mest plockat undan, dammat och grejjat, dammsugningen lämnar jag till han som kan dammsuga huset utan att det går sönder massa grejer... ehm.. jo.. det är så och jag känner en till som det är så... min far:) hihihi när vi var yngre och bodde hemma då var det bara att rädda barbiehästarna från golvet när det var städdags! hihi

tänk att jag blev lika dan!

Nu har jag iallafall satt mig en stund framför TVn, skönt med lite vila oxå:)

Imorgon kommer Sofia och hämtar mig efter jobbet, slutar 12 :) då ska vi åka till erikslunds shoppingcenter.. jo, jag var ju där förra helgen, men nu ville Fia ha sällskap och det är klart jag vill följa med:) Kanske köper ett nagellack:) hihihi

jo, dagen idag har varit helt fu***** up! Varje gång det blev många i kö till kassan, ja då hängde sig Cosmic! va faaaaaaaaan!!!! Så sitter man där som ett får och glor på skärmen med flera stycken i kö... men men, dagen tog slut och kassan stämde så det gick väl bra ändå då:)

Inlägget längre ned om mormors rutor är redigerat, jag hade skrivit fel.. det är ca 700 rutor!!!! 
inte fjuttiga 400 som jag skrev förut... ;)

Nu ska jag kolla efter dop present till Ville:)

SES!!


Inga kommentarer: