tisdag 17 april 2012

MAGSJUUUUK!!!


Jag haaaaaatar att vara magsjuk!

Fyyyy f*****n!!!

Men nu är det på bättringsvägen, låg halva söndagen, intalade mig själv på fm att jag inte mådde illa, så jag städade hela huset och for runt, Magnus var dålig redan då jag tänkte att jag bara mådde sympati illa! Men sedan blev jag oxå liggande, usch!

Så söndag em och hela måndagen har vi tillbringat i soffan.
Idag tar vi det lugnt, men jag åt lite igår kväll och nu har jag ätit frukost så nu går det nog bra!
Ser fram emot jobb på torsdag, för nåde den, inklusive mig, som kommer tillbaka för tidigt efter magsjuka och smittar andra!!!!! nej, sådant beteende vill vi inte veta av!

Så jag får lugnt sitta här hemma och pigga på mig! Men det är nog bra, mår ju fortfarande lite illa, och så blir man väldigt matt väldigt fort.. 

Men som sagt, idag är jag påklädd och sitter uppe så nog är det bättre:)

Har "jobbat" med lite saker framför datorn idag, årsmöte protokoll med Sala blåsorkester bland annat.
och så har jag beställt nya gardiner till sovrummet, nya påslakan och ett tyg på metervara.. nu återstår bara att se om jag ska lyckas ens försöka sy gardinen till toaletten själv eller om jag ska involvera mormor.. hon är ju bäst, men det vore kul att klara det själv.. fast.. ska det bli bra får jag nog koppla in mormor:)

Tänkte göra en rolluppgardin, de finns ju att köpa färdiga, men toafönstret är så litet så det fanns inte tillräckligt smala...

Nu ska jag sortera lite noter:)

SES!!


Inga kommentarer: