lördag 14 april 2012

Nya sulor...

Idag har vi varit hos mor och far i Västerfärnebo och bytt däck på bilarna:)


Arbete pågår!
 
 


jag passade på att tvätta av bilen när jag ändå hade dragit ut högtryckstvätten för att tvätta av alla däck, och såååå fin den blev:) min fina pärla:)
 

Innan det var däckbyte tog vi det lugnt, jag råkade ta en ganska lång sovmorgon, sover lite dåligt just nu p.g.a min onda axel så jag är lite trött när jag vaknar, då är det väldigt skönt att få fortsätta sova en stund:)

Sedan tog vi det som sagt bara lugnt.
Efter däckbytet for vi hem, hämtade upp grannen och skjutsade in honom till sala på fest!
och nu ikväll har jag varit ute med katterna en stund och passade på att städa Knuttes bur.. funderar på att flytta ut honom på gräsmattan på heltid nu.. fast med möjlighet att komma upp från backen såklart!
Sedan käkade vi hemmagjord kinamat som Magnus gjort mmmmmmmuuuuummmmssss!!!!!!!!

Och nu senare på kvällen har vi kikat på Tv och nu sitter jag här och skriver ganska mycket onödigt känner jag.... hihi


ha det så bra!

SES!!!!
 

Inga kommentarer: