torsdag 24 maj 2012

på promenad:)

Idag har jag jobbat som vanligt... receptionen/telefon på fm och bassängen på em..
Jag Hjälpte till i rec efter lunch för det brukar vara så många bokade kl 13 idag... och jag vet inte vad som hände, men parkeringsautomaten, kölappsautomaten och alla telefoner brakade samtidigt, och de har inte någonting med varandra att göra... så det blev lite KAOS kan man ju säga... parkeringsautomaten har inte vi någonting med att göra, men det är alltid in till oss alla kommer och klagar på den och begär att vi ska ringa och fixa den.. det tar ganska mycket tid, som vi inte har, att hålla på och jaga trafikservice! SUCK

Jaja, telefonerna började inte fungera igen på hela dagen, det var något stort fel på växeln, och kölappsapparaten fixade vi.... så det löste sig, men en stund var det verkligen galet... Ja justja! Någon (ursäkta) IDIOT hade fimpat en ciggarett i blomkrukan utanför dörren.. så mitt i alltihopa brann/rökte det i den oxå! SUCK igen... Det finns rökkurer långt bort från dörren av fler orsaker.. kan inte folk använda dom! eller har de fått så dålig kondis av all rökning att de inte ens orkar gå 25 meter till rökkuren?? ÅÅÅÅ idioter!

Jaja, nog om det.
Eftermiddagen i bassängen gick bra iallafall:)
 
Ikväll har jag packat ned lite grejer jag ska ha med på bussen till Ullared som avgår imorgon 23:30 från Västerås och är framme i Ullared 07:00... Vi har nu börjat fundera på vad vi givit oss in på egentligen.... hihihi men men, det blir nog bra, bara att luta sig tillbaka med Creed i öronen och sussa.. har packat både kudde och filt:)

Nu sitter jag ute på altanen, har lagt in musik i telefon och mp3 spelaren, kan ju inte lyssna slut på telefonens batteri på vägen ned... måste ju ha telefonen på Ullared och på vägen hem... så jag kan se gp speedway på internet... om jag hittar någon länk förstås...

 
Ikväll tog jag och kissarna en liten promenad i solen.. sååå skönt!

Men här ser du hur Mirma respektive Raffe ser på det här med promenad...


Mirma: lägga sig i första bästa grushög och rulla
Raffe: Nosa på allt som går att nosa på.... 

Mer promenadbilder ser du på missarnas blog...



Nu ska jag plocka in lite prylar och vattna blommor!

SES!!!!



Inga kommentarer: