söndag 10 juni 2012

INGLASAD!!!!!!

Idag har vår altan blivit inglasad!!!!!!!!

Jag och Frida har varit till Västerås på en liten shoppingrunda, blommor och krukor var målet... och ett träd...

VI hittade det vi letade efter, bland annat det här fina trädet, Rosenmandel, blommar tidigt på våren på bar kvist och får sedan gröna blad, på hösten blir bladen väldigt fina tydligen.....



Tack Björn och Sofia för presentkortet som resulterade i det här fina trädet:)

När vi hade shoppat loss på blommor var vi till team sportia och hämtade Fridas nya fina cykel!

OCH när vi kom hem, då hade Magnus och Tobbe fixat klart med lister, profiler, och fönster! Så nu är vår altan inglasad på framsidan!!!!!! SÅÅÅÅÅÅ fint!!!!!!

TACK TACK TACK igen Frida och Tobbe för allt!!!

och inte nog med det, så började våra kära grannar gräva ur sin rabatt, så då fick jag komma dit och gräva (magnus grävde, jag pekade) upp det jag ville ha:) så det blev rosor, akeleja, förgätmigej, och en gul vallmo:) FINT FINT FINT:)

men nu är det sovdags för länge sedan och jag sitter ute på altanen och bloggar! Så, nu blite det marsch ner till duschen och sedan i säng!


God natt!!

SES!!


Inga kommentarer: