måndag 4 juni 2012

Mååååndag....

Måndag... ja, det har rullat på idag på jobbet, träningshallen (gymmet) på fm och gåskola på em, allt har gått fint idag... Det börjar bli liiite lugnare nu när det närmar sig sommar... men denna vecka är det nog lite lugnare bara för att det är en helgdag mitt i, då är det många som passar på att vara lite lediga:)

när jag kom hem var det skönt att ta det lite lugnt, ingen spelning idag...

Så jag har lagat matlåda, kikat lite på TV och städat:)
Men nu ska jag bara uppdatera lite här och sen ska jag sova... ska försöka komma i säng LITE skapligt iallafall... men nu är klockan redan 21:30 så det är nog bara duscha och sussa kvar:)

Måste bara bjuda på en bild på Raffe som sov sååååååååå skönt i soffan nu ikväll...

.........ord...överflödiga....


Vill du se några fler bilder på hans sköna stil kan du kika på katternas blogg!!!

SES!!!


Inga kommentarer: