måndag 13 augusti 2012

Dagvill.. igen

Nu är jag sådär dagvill igen.. men jag har kommit fram till att det är måndag.. för det är engelsk ligaspeedway på TV och det brukar vara på måndagar:)

Nu kommer en liten uppdatering om de senaste dagarna...

I torsdags alltså 9/8 pysslade vi hemma, jag rensade rabatter och göt betong, På kvällen var det speedway, och Masarna vann:) Härlig match, ingen som körde omkull och fint väder.
Efter speedwayen åkte vi hem till mamma och pappa på lite kvällsfika. 

I fredags var jag, Mamma och Sofia (min brors flickvän) till Erikslund shoppingcenter och shoppade lite, jag köpte ett par höstskor: stövletter med kilklack. nagellack, några toppar och jeans.
På fredagskvällen grillade jag och Magnus, mums mums, 

I lördags tog vi sovmorgon, en stund... :) sedan åkte vi och handlade lite och så var det inte så mycket tid kvar till kvällens gatufest så vi lagade paj och bakade äppelkaka:) 

Frida och Tobbe


 Rock On!

Mange på tvären...

Det var inte så många som dök upp iår, många var bortresta, men vi hade det trevligt!


I söndags var vi i Västerfärnebo och sköt lerduvor, men det kommer det bilder på här ovan i ett eget inlägg:)

SES!

Inga kommentarer: