måndag 13 augusti 2012

Lerduveskytte:)

I söndags var vi till Västerfärnebo, fika hos mamma och pappa sedan sköt vi lerduvor så det stod härliga till! 

Jag "värmer upp" lite genom att klappa och prata med min fina bössa:)


 Björn visar Sofia hur man ska hålla och stå...

 Björn och Magnus skjuter

 Jag skjuter:)
 Björn... observera röken ur bössan! :)


Björn kastar och Pappa skjuter

 Pappa "Åsa-Nisse" skjuter:)


 Fia fick oxå prova:)


Jag övar på segergest inför OS i Rio 2016 :)

Och så hade vi prisutdelning... hihi

 Det är inte lätt att ordna ett seriöst, fint foto i min familj....

Men, tillslut lyckades jag:) 
 

Jakt-sektionen i familjen Johansson:)

Det var väldigt kul att skjuta lite lerduvor, och det var ju ännu roligare att man faktiskt träffade en del av dom:)

på söndagskvällen tog vi det lugnt, jag lackade lite betong grejer och sedan kikade vi på avslutningen i OS.


Inga kommentarer: