torsdag 25 oktober 2012

Årsmöte...

I tisdags var jag och Magnus på årsmöte i Masarna, jag har tidigare blivit tillfrågad om jag vill vara med i styrelsen.. Och jag har tackat ja, så nu i tisdags blev jag invald:-)  som styrelseledamot i Masarna speedway:-)  stolt? Va? Vem? Jag? Hihihi jag tycker det ska bli sååå skoj! Har massa bra (och kanske mindre bra) ideer:-)  Det var hursomhellst ett bra årsmöte, och jag ser fram emot föreningsfesten och kommande styrelsemöte:-)

Igår onsdag kom vi hem lite tidigare, vi hade lämnat lite pengar till en grannar som hade fixat en superfin blomma till en annan granne som fyllde 90 år! Hon skulle inte ha något kalas, sa hon... Men när grannen gick över och lämnade blomman ville den nyblivna 90åringen såååå gärna bjuda in alla på fika:-) och vilket fika!smörgåstårta, bullar, 7 sorters kakor OCH tårta... Söta grannen, hon såg ut att trivas:-)  tror vi var nästan 20 pers där!

Idag har vi jobbat som vanligt och ikväll har vi mest tagit det lite lugnt:-)  kikar på hela sverige bakar och har det bra:-)

Ses!

Inga kommentarer: