tisdag 6 november 2012

Paus....

Ja, det verkar ju onekligen som om jag har haft en paus härifrån... och det stämmer:)

Jag har inte gjort något speciellt, bara haft min koncentration och tankar på annat håll ett tag:)

och inte har det hänt så mycket sedan sist heller,... jobbar ju hela dagarna och så lite hemmapyssel på det... Förra helgen tillbringade jag i rensningseng tecken.. rensa rensa rensa.. jag, mamma, Sofia och hennes mamma ska stå på loppis nu i november och sälja grejer så nu är snart halva förrådet fullt med kassar och kartonger på sånt jag ska sälja:)

Ska bli skönt att bli av med saker! Hoppas bara jag inte behöver ha med mig allt hem igen, i så fall svänger jag förbi myrorna med det! Nu när allt väl är utrensat vill man ju inte ha tillbaka det hem. Men men, nu är det ju packat så det är ju bara att ha en "loppislåda" stå som man kan ta med sig på loppis ibland...

Nu ska jag försöka uppdatera lite oftare ;)


SES!!




Inga kommentarer: