torsdag 29 november 2012

SNÖ!!!!!!!!!

Äntligen kom snön!!! och jag är dessutom hemma... så jag slapp åka ut i halkan imorse! Hade förståss hellre varit frisk och på jobbet, men just nu är det som det är och då var det skönt att slippa åka imorse!
 
 
Men, jag behövde ändå lite luft så jag och kissarna gick ut en sväng, till Raffes stora lycka och Mirmas mer eller mindre förtvivlan;)
 
 
Raffe älskar att jaga snöbollar! Han blir helt tokig!!! och så passade vi såklar på att prva nya selet som jag utlovat bild på!
 
 
 
 
 
Det var ju inte det lättaste att få en bra bild på Raffe där selet syns bra.. för han var ju inte still så länge... antingen for han som en prjektil efter en snöbll eller så stod han på mina fötter och gosade...
 
"kasta fler snöbollar, matte!!!!!!"
 
 
Se mer bilder från dagens snölek på kattbloggen!
 
 
 
 
NU har missarna domnat av, Mirma i soffan och Raffe i sin korg i hallen... Jag tror jag domnar i soffan jag oxå, framför Morbergs "vad blir det för mat?"
 
SES!!!!
 
 
 
 
 


Inga kommentarer: